Grįžti į pagrindinį turinį

Pirkimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. „Miso Gero“ el. parduotuvės pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.misogero.lt (toliau – Pirkėjas) ir el. parduotuvės „Miso Gero“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka su šiomis taisyklėmis.

 

2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kada Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs kontaktinę informaciją bei pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“. Sutartis galioja iki visų pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.

 

3. Pardavėjo teisės

3.1. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

3.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles ir apie pasikeitimus informuoti el. parduotuvės tinklalapyje.

3.3. Pardavėjas turi teisę bei išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti galimybę Pirkėjui naudotis el. parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti e. parduotuvės darbui. Tokiu atveju, Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

3.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

 

4. Pardavėjo įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad el. parduotuvė veiks be jokių klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusios su el. parduotuvės veikimo sutrikimais, klaidomis.

4.2. Pristatyti Pirkėjui užsakymą atitinkančias prekes Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu Taisyklėse nustatyta tvarka ir sąlygomis.

4.3. Jei dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti Pirkėjo užsakytų prekių, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti alternatyvą, o Pirkėjui nesutikus – grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekės nesuteikimą.

4.4. Pirkėjo duomenis tvarkyti Privatumo Politikoje ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos įstatymo tvarka.

4.5. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.

 

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes šioje el. parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti el. parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Ši teise galioja tik tuo atveju, jeigu prekės nebuvo sugadinta arba/ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.

5.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

 

6. Pirkėjo įsipareigojimai

6.1. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje, pirkimo metu, pateikti tik teisingus duomenis.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Praradus duomenis, Pirkėjas privalo apie tai informuoti Pardavėją.

6.3. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prekių bei pristatymo kainą, taip pat ir kitus mokėjus, jei nurodyti sudarant sutartį, ir priimti užsakytas prekes.

6.4. Jei Pirkėjas pastebi siuntos pažeidimą Pirkėjas įsipareigoja patikrinti siuntos būklę atsiėmimo metu. Jei Pirkėjas pastebi siuntos pažeidimą, privalo iš karto informuoti Pardavėją.

6.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, patvirtina, kad sutinka su Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

 

7. Prekės ir jų kainos

7.1. Prekių kainos el. parduotuvėje nurodomos eurais.

7.2. Prekės kainoje nėra įskaičiuotas pristatymas. Jis apskaičiuojamas vėlesniuose pirkimo žingsniuose.

7.3. El. parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos yra iliustracinės ir gali skirtis nuo originalių pakuočių. Pirkėjas supranta, kad prekės gali skirtis nuo jų atvaizdų.

7.4. El. parduotuvėje nurodyta prekės sudėtis ir maistinė vertė gali skirtis nuo originalioje pakuotėje nurodytos sudėties bei maistinės vertės. Pirkėjas supranta, kad informacija gali nežymiai skirtis ir įsipareigoja šią informaciją perskaityti prieš vartojant prekę.

 

8. Atsiskaitymo tvarka

8.1. Atsiskaitymas el. parduotuvėje vykdomas elektronine bankininkyste. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt ir Stripe mokėjimų platforma.

8.2. Pirkėjas įsipareigoja sugeneruotą mokėjimą įvykdyti nedelsiant.

 

9. Prekių pristatymo tvarka 

9.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą užsakymo metu.

9.2. Visos prekės pristatomos „Omniva“ paštomatais arba kurjeriu. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų bei teisingą savo adresą. 

9.3. Jei prekė siunčiama paštomatu, Pirkėjas privalo atsiimti prekę pats. Jei Pirkėjas pats negalėjo atsiimti prekės ir už jį atsiėmė kitas asmuo, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl to, kad atsiėmė kitas asmuo.

9.4. Pristatymo metu Pirkėjas privalo priimti prekę pats. Jei Pirkėjas pats negalėjo jos priimti ir už jį prekę priėmė kitas asmuo, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl to, kad atsiėmė kitas asmuo.

9.5. Prekes Pardavėjas išsiunčia per 2-3 darbo dienas. 

9.6. Jei Pirkėjas neatsiima prekės per 7 kalendorines dienas, įsipareigoja apmokėti Pardavėjui siuntos grąžinimo kainą.

9.7. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės, jei siunta vėluoja ar kitaip nepasiekia Pirkėjo dėl pristatymo įmonės trikdžių arba/ir Pirkėjo kaltės.

9.8. Jei per paštomatą gauta siunta yra sugadinta, Pirkėjas privalo nedelsiant pateikti rašytinį skundą paštu arba elektroniniu paštu siuntimo įmonei. Pirkėjas taip pat privalo apie susidariusią situaciją informuoti Pardavėją.

9.9. Pristatymo metu Pirkėjas kartu su kurjeriu turi apžiūrėti prekę ir įsitikinti, ar niekas nesugadinta. Jei prekė pažeista, Pirkėjas privalo iš karto informuoti kurjerį bei Pardavėją. 

9.10. Pristamymo paštomatu kaina 2,90 EUR, kurjeriu - 4,00 EUR. 

 

10. Prekių grąžinimo tvarka

10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LT vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka.  

10.2. Jei Pirkėjas gauna nekokybišką prekę, jis įsipareigoja apie kokybės trūkumus informuoti Pardavėją per 24 valandas. Tokiu atveju, prekė yra keičiama arba grąžinami pinigai, priklausomai nuo susitarimo tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.

10.3. Visais grąžinimo atvejais, Pirkėjas privalo pirmiausia kreiptis į Pardavėją nurodytais kontaktais.

10.4. Pirkėjas atsako už grąžinamos prekės supakavimą. Jeigu prekė nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.

10.5. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos arba/ir sugadintos arba/ir prarado prekinę išvaizdą.

10.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamą prekę, jei buvo nesilaikoma grąžinimo sąlygų.

10.7. Už Pirkėjo grąžintas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip 10 darbo dienų, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

 

11. Asmens duomenų tvarkymas 

11.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika.

 

12. Atsakomybė

12.1. Pirkėjas atsako už pirkimo metu pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pirkimo metu pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

12.2. Pardavėjas neatsako už kituose puslapiuose, į kuriuos Pirkėjas gali patekti per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas, pateiktą informaciją.

Už pirkimo-pardavimo sutarties pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

13. Informacijos siuntimas

13.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo pirkimo metu pateiktu el. paštu ir/arba tel. numeriu.

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ arba el. paštu: labas@misogero.lt.

 

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šios pirkimo-pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais.

14.2. Visi nesutarimai kilę dėl pirkimo-pardavimo sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

14.3. Pardavėjas ir Pirkėjas yra atleidžiamas nuo įsipareigojimų pagal šia Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti neįmanoma dėl nenumatytų aplinkybių „Force Major“.

Tavo krepšelis

Tavo krepšelis tuščias.
Grįžti į parduotuvę.
Ačiū, jog su mumis susisiekei! Atsakysime per 24 val. Ačiū, jog prisijungei prie mūsų bendruomenės! Ačiū! Informuosime tave el. paštu, kai tik prekė vėl pasirodys prekyboje. Maksimalus galimas prekės kiekis jau pridėtas Liko tik viena prekė! Liko tik [num_items] prekės!